Aangekomen in PE!! - Reisverslag uit Port Elizabeth Airport, Zuid-Afrika van Joyce Doremalen - WaarBenJij.nu Aangekomen in PE!! - Reisverslag uit Port Elizabeth Airport, Zuid-Afrika van Joyce Doremalen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in PE!!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth Airport

Hallloo allemaal,

ik ben veilig en wel aangekomen in het mooie Port- Elizabeth, alhoewel ik er nog niet veel van had gezien toen ik aankwam. Het was namelijk alweer donker. Dat is het hier al vroeg rond 6 uur.

Maar ik kwam dus aan op het vliegveld van PE, en daar stond martijn me op te wachten. Dus toen even doei gezegd tegen Terry en Sanne waarmee ik gevlogen heb. En zo reden we naar Robin Road waar ik nu 2,5 week verblijf.
Ik kwam aan en heb me toenvoor gesteld aan mijn huisgenootjes en ik kreeg meteen een lekker biertje aangeboden, die sloeg ik natuurlijk niet af. Even wat gekletst en toen lekker naar mijn bedje. Het was erg koud want er is hier geen verwarming en het is hier nu nog winter. Warm is het nog niet echt. Zo rond de 16 graden, maar komende dagen wordt het waarschijnlijk wel al wat warmer.

Vandaag werd ik al vroeg wakker door de mannen die op het dak bezig waren om het lek te maken. het heeft hier de afgelopen tijd erg veel geregend. Daarna kwam Martijn die heeft even mee een rondje gereden om alles te laten zien hier, waar ik kom te wonen het strand barretjes eettentjes enz. Dat gezien te hebben zie ik het helemaaaal zitten hier. Dus komt allemaal goed.
Toen ik terug kwam ben ik met 2 huisgenootjes even gaan winkelen en dat is echt suuper goedkoop. Hempje voor 30 rand dus 3 euro.
Ook heb ik een nieuw nummer maar dat geef ik nog wel door. Wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk wat drankjes nuttigen!

Tot snell weer
xxxxx


  • 17 Augustus 2012 - 18:12

    Ben Van Doremalen :

    Heel veel succes Joyce en ga een mooie tijd tegemoed en geniet er van groet Ben

  • 18 Augustus 2012 - 09:17

    Laurien:

    Hey meiske, fijn dat je al je eerste verslagje geschreven hebt. Ik lees wat jij nodig hebt dat ze dat in PE hebben. Dus dat gaat wel goedkomen. Geniet ervan!! xx

  • 18 Augustus 2012 - 11:59

    Jolanda:

    Hey Joyce, wat fijn dat de eerste indruk goed is. Ik hoop dat je veel plezier hebt met je huisgenoten, en je komende stage.Maar dat gaat lukken Geniet ervan!

  • 18 Augustus 2012 - 22:06

    Jannie Toelen :

    hoi joyce
    ik heb het adres van je mam gekregen en dat vond ik erg leuk om een berichtje naar jouw toe te sturen
    ik las dat je een goede reis heeft gehad en dat je het nu al naar je zin had
    wat jammer dat het daar nu winter is wij hebben vandaag een barbeque van de hondenclub gehad
    het was heel gezellig vandaar dat ik het mail adres van je mam heeft gehad
    het is wel heel warm hier 33 graden ik hoop dat je een hele leuke tijd heeft daaren dat je er veel van leert groetjes van jannie toelen

  • 18 Augustus 2012 - 22:53

    Willy.en.ria:

    hoy Joyce

    Hier een berichtje uit Gemonde
    Ik hoorde van jullie pap en mam dat je in zuid afrika bent
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt
    Maar zo te lezen lukt dat jou wel Ik ga deze site zeker volgen
    Gr Ria Toelen

  • 18 Augustus 2012 - 23:54

    Gerrie :

    Hey Joyce.

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en veilig bent aangekomen in Afrika. Mooi verslag heb je geschreven en dat je al snel het gevoel hebt dat je het daar wel naar je zin zal krijgen. We noemen da den naard hebben ha ha ha. Jammer dat het daar nog winter is?, maar het vooruitzicht is dat het voorjaar/zomer in aantocht is. Nou geniet van alles wat er op je pad komt en wat je gaat ondernemen. Want dat je veel zult zien en indrukken opdoen daar in afrika dat is zekers.
    Heel veel groetjes van ons allemaal hier uit Boxtel !!!

  • 19 Augustus 2012 - 12:45

    Dennis:

    Heel veel succes Joyce daar in zuid afrika
    Het is jammer dat we een langetijd niet meer kunnen shoten
    maar dat halen wij wel weer terug in :)
    de groete van dennis jou neefje

  • 19 Augustus 2012 - 18:58

    Charita Michelle Kylie:

    Super leuk schatje we zijn blij dat je het goed maakt en kijken weer uit naar je volgende verhaaltje! Tot op skype dikke zoennnoelippen van ons!

  • 20 Augustus 2012 - 12:03

    Henk Van Der Sangen:

    Joyce ik heb je verslag gelezen zo te zien komt het wel goed met jou.
    Verder wens ik jou heel veel plezier en ik heb nog wel contact met jou.

    groeten opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth Airport

Joyce

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 8231

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 05 Februari 2013

Mijn stage in Port- Elizabeth!

15 Augustus 2012 - 05 Februari 2013

Port- Elizabeth!

Landen bezocht: